Home sweet home, I think?

Aja.. Nu är jag hemma efter en rätt så rolig helg. Jag hade tänkt att berätta lite kort om den ><.

I fredags så drog jag hem till Sarah. Vi käkade på en pizzeria, efter det blev det att dra till bion. Vi kollade på Alice i Underlandet.. Den var okej, men jag har sett bättre filmer. Efter att vi hoppat till bussen (Sarah går på kryckor nämligen), så tog det ju en stund till bussen. Men när vi kom hem till henne snackade vi om att dra till Mollön, men det sket sig eftersom hon hade så ont i knät. Runt 01.15 så kom Emil, Daniel & Putte och hälsade på oss. Dom stannade inte så länge men det var trevligt ändå.

Lördagen så käkade jag & Sarah goood mat, drack lite cider, hade riktigt roligt och gjorde några tabbar + att alla trodde att vi var fulla xD.

Söndagen låg vi typ och tog det lugnt hela dagen, eller vi satt och kollade en serie på MTV som var kanonskoj ><.. Tyvärr så slutade den inte så bra men ><.

Vi gjorde en hel del mer saker.. Men allt ska man inte nämna här (a) mouhahaha :P.



Fin fin helg, hoppas nästa helg blir bättre! Puss

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0