Rest In Peace Cleo!













Vi kommer sakna dig Cleo. Ni andra kanske tänker "åh en katt, vem bryr sig?".. Men man fäster sig vid dem och dem blir som en familjemedlem. Under dessa år har du vart med om mycket. Vi alla har blivit arga på dig och velat strypa dig när du sprang runt och jamade.. Du var ver verkligen en jätte go och mysig katt. Du visste hur du skulle få alla att tycka om dig. Vi alla i familjen tyckte om dig, även jag. Även fast du gick mig på neverna hela tiden så tyckte jag om dig. Vem ska jag nu störa mig på? Vem ska nu smyga in under täcket och lägga sig på min mage och sova jätte gott? Du var en knasig katt.. Men alldeles för go, det är så synd att du har blivit så sjuk nu.. Idag vid halv 2 så tar ditt liv slut.. Det är hemskt, men du ska inte behöva lida mer.. Kommer sakna dig massvis. Jag hittade den sista bilden på min bilddagbok, var bara tvungen att ta med den :/. Cleo in my heart 4 ever. <3

Kommentera här ♥♥
Postat av: Amanda Johansson Kläth

Usch va hemskt, även om jag inte har något minne av att jag träffat Cleo när jag var hemma hos dig så kommer man sakna honom :(

Rest in peace Cleo <3

2010-04-24 @ 22:06:58
URL: http://memyseelfandi.blogg.se/

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0