Helgen blev inte som förväntat...

Hello my sweeet darlings! :D

Kom hem för några timmar sedan.. :)

I fredags drog jag hem till Sarah en liten stund, vi gjorde pannkakor och det var väldigt roligt faktiskt. Efter vi ätit och tjötat en massa och skrattat väldigt mycket så var jag tvungen att dra till bussen, skulle hem till en annan kompis. När jag skulle byta buss vid Torp, så gick jag nästan på fel buss, haha fail av mig. Sedan kom jag dit.



Jag var sjukt nervös innan kan jag säga, haha jag kunde inte ens stå på mina egna ben ><. Men sedan när jag gick mot honom så kände jag att benen ville vika sig.. Jag blev så glad av att se honom men ah det gick ju bra ändå :). Vi tjötade en hel del :). Det var trevligt hemma hos honom, vi gjorde inte så jätte mycket.

Dagen efter (Lördag) så drog jag till Sarah igen. Där var lilla Anton och det var ju trevligt att träffa honom ^^. Sedan så gick vi till tåget.. Men när vi kom dit så märkte vi att tåget skulle gå en timma senare, haha fail av Anton ;). Men ah iallafall så var de fint väder och vi gick runt lite i Uddevalla, sedan gick vi upp igen. Så kom han med tåget och jag & Sarah gick till Willys, där köpte vi cola! ;D Efter det satte vi oss inne på McDonalds och såg tuffa ut ^^. Sedan tog vi bussen hem till Sarah igen.

Lite senare så fixade vi iordning oss för vi skulle ner till "City" och träffa en, men de blev inte så.. Men jag & Sarah hade väldigt kul ändå. Höhö, vi nämner inget här! ;) Men ah, kul hade.. ;D, trevligt folk som var där ^^. Men kvällen slutade inte lika bra :/. Jag somnade nog inte förens vid 4, tack så jävla mycket säger jag bara..


Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0