Den dagen på torget...

Den dagen på torget, det kändes som om tiden stannade för en liten stund, då våra ögon mötte varandra. Då jag föll för dig, vid första ögonkastet. Du var så vacker, när du stod där i din svarta kappa och ditt tillfixade hår, det var lite kyligt ute, men du gjorde mig varm inombords. Där stod vi på torget, marknaden höll på förfullt. Jag kommer så väl ihåg när du sa ”hej”. Kommer mycket väl ihåg hur jag kände att benen vek sig och jag blev helt till mig, så jag sprang iväg med en kompis. Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet för min del. Sen så fick jag så dåligt samvete för att jag bara försvann sådär.

Men lilla hjärtat.. vi kunde haft 10 månader nu.. Men det blev som det blev och hoppas på att det som hände då aldrig kommer ske igen. Framtiden ser otroligt ljus ut, vi båda vill samma sak så det är toppen. För så om vi kan fullfölja våra planer & funderingar. Det finns så mycket man vill ha, fast man kan inte få allt.

Jag trodde aldrig att jag skulle finna en kille som dig. Du är verkligen hur bra som helst! Du vågar vara dig själv, det är inte många som klarar av det oavsett vilken situation den hamnar i. Man kan inte annat än att le i din närhet. Du får alla att må bra och vara glada. Jag trivs så himla bra ihop med dig. Du får mig att må så bra. Utan dig är det tvär tomt, men när jag är med dig är det underbart, jag känner mig hel då. Puss på dig hjärtat <3


Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0