Helgen som var... Skolan börjar om några timmar *cutcut* xD

Hej! Förlåt älskade ni för att jag inte uppdaterat! jag vet själv hur sur jag blir när dom bloggarna som jag följer inte uppdaterar ><.

Jag har haft fullt upp helt enkelt. I fredags kväll kom älsklingen hit, vi lekte med Sebastian och tog det lugnt.

På lördagen fixade vi oss iordning, tog tåget ner till stan och shoppade lite! ;)  Jag köpte en jacka och en svart tröja. Bilder på det kommer imorgon, för jag orkar inte fixa bilderna till datorn nu, eftersom jag borde sova ><.



Men iallafall, jag och älsklingen bestämde oss för att gå till Pizza hut, för jag var sugen på Pizza... Så vi fick en plats, jätte mysigt. Vi beställde och satt där och snackade om allt och ingenting. Helt plötsligt kommer en med vår mat, men då får jag fel. Jag fick taco någonting.. skulle ha en annan. Dom kände sig verkligen jätta dumma, så jag fick den + den andra jag skulle ha så det var nice ;o. Men tyckte lite synd om dom eller ah henne då.

En riktigt bra dag var det! :) Puss till älsklingen som är så satans underbar! :D <3

lördag kvällen så åkte vi hem till älsklingen, vi kollade på Happy Gilmore med hans föräldrar, jätte mysigt. Sedan gick vi och la oss.

Idag (igår) fick jag släpat med honom till Torp också (a) mouahaha där köpte jag en tröja & en plattång. Bilder på det kommer imorgon.

Men nu måste jag verkligen sova, ska upp halv 6. Ha en godnatts sömn alla! PUSSS!

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0