Gårdagens fail, dagens gärning?

Efter gårdagens fail, som inte nämns här.. Så känner jag mig en aning osäker. Vet inte riktigt hur läget är just nu, men jag hoppas att du inte är känslig, hoppas på att du struntar i det. Och förtsätter som vanligt. När jag fick det där smset i morse så blev jag faktiskt glad, hade inte väntat mig det svaret. Men jag vet inte vem jag skall prata med utan att det blir fel, vet inte vad jag ska göra eller även säga utan att det blir fel. Jag vill inte bara sitta här och vänta på att du hör av dig. Nej nej nej. jag vill få svar på saker och ting nu! Innan det är försent.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga alltså, men jag håller tummar & tår som mormor alltid säger. Vi märker nog hur det slutar iallafall! :)


Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0