Ingen snö om en vecka?

Ingen skola idag, hela min familj är hemma idag. Alla mina små syskon är dåliga, synd liksom. HEHE
Jag mår heller inte allt för bra men ^^.

Senare idag skall vi antagligen baka lite lussekatter & lite annat gott gott! För vi ska antagligen ha kalas för min ena lillebror imorgon, och då måste vi kunna bjuda på något gott! :)

Asså shit va lite snö det är kvar nu, bara massa slask & is... vill ju ha snöjulafton så jag kan åka pulka, när vi kommer till stugan! Får hoppas att det snöar lite till (a).

Om en vecka är det julafton, känns fan inte så><, om två veckor äre nyår, ÄNTLIGEN! :)


Men nu ska jag göra annat! PUSS

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0