Tatuering.. nästa? Oooh yes!

Nu har jag ÄNTLIGEN bestämt mig, jag skall tatuera mig, det motivet jag fastnade för en gång, skall jag skaffa, ingen tvekan om den saken. Den stora frågan är ju då VART man skall åka, vilket ställe som är bäst. Jag har hört så olika, om flera ställen. Jag skall ha en över revbenen, jag vill ju inte direkt att den ska bli ful om man säger så. Tack vare en viss person, så har jag faktiskt insett att det inte kommer bli några problem!

Den tatueringen som jag vill ha är så stor, det bästa kanske hade vart om jag skaffade en liten först, eftersom jag vet att detta är smärtsamt, men jag klarar av smärta till en viss grad, sedan bryter jag ihop. Typ iaf ^^.  Men jag tror inte att det kommer göra så ont som jag tror. Visst, jag vet att folk säger att det gör JÄVLIGT ont på revbenen, men jag får bita ihop och klara av det, om man vill vara fin, får man lida pin! Men detta kommer jag klara, det vet jag.

Nu skall jag bara försöka komma på ett eget motiv eller leta upp något snyggt, men vi får väl se hur jag gör. Lär ju uppdatera mig om den saken! :)



Jag skall inte göra en sådan som är på bilden! Men en sådan jag skall skaffa kommer jag inte visa förens jag har den på mig. Vill inte ha flera copycats!

Kommentera här ♥♥
Postat av: Maddereeh

De gör nog inte så jätte ont på sidan av magen, min syster tatuerade in Jacob där, och hon borde känna ganska mycket eftersom hon är så liten, men eftersom hon inte skrek så mycket så tror jag att du klarar av det! :D

2010-12-21 @ 09:55:39
URL: http://omaddekleeno.bloggplatsen.se

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0