Gott Nytt år på er!

Hellu sweethearts!

Blev ingen uppdatering igår.. Fick besök av Emma & Andreas på kvällen. Lite senare på kvällen kom bästaste Joel hit! :'D. Det var riktigt trevligt igår måste jag säga, dock gick tiden otroligt fort. Jag & Joel somnade inte förens vid 5 i morse.. Så jag är ganska trött! Vi gick väl upp vid elva eller något.. Vi sov inte så många timmar iaf.. Haha. Joel åkte nyss härifrån.. så om en liten stund ska jag börja fixa mig, det lär ju ta ett tag att fixa håret men ><.. haha får se hur det går!

Ikväll blire att umgås med mina gullungar! Tyvärr är varken Simon, Mona eller Lisa där.. Men det blir nog skoj ändå! Så nu taggar vi som aldrig förr!;) Ska nog fixa håret nu, sminket får bli senare! Haha .. Puss på er & ha en/ett riktigt bra nyår!

yeah

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0