Jag har verkligen försökt.. Jag har ansträngt mig som fan för att det inte skulle bli såhär, jag hoppades på det bästa. Jag trodde det skulle finnas en chans, verkade så på dig. Men nej det är klart att allt går åt helvete. Det finns fan inget värt att leva för längre, jag har inget att kämpa för. Det finns ingenting i mitt liv som ger mig orken att stanna kvar längre. Så jävla länge som jag kämpat emot allt.

Du fanns verkligen där för mig.. men vem ska finnas där för mig nu? Inte blir det du iallafall.. det kommer inte bli någon. Jag ska stå helt ensam kvar, på mina två svaga ben, ska jag försöka orka mig igenom varje dag som går.. Tror inte att jag kommer lyckas..

Jag lär inte få någon sömn i natt.. Tårarna slutar aldrig rinna.. Åt helvete med mitt liv.. Du var en stor del av det, du var mitt hjärta. Det är du fortfarande, fast du kanske inte vet om det.. Du vet hur livet ser ut för mig, du är nog den ända som gör det, har inte berättat för någon annan om exakt allt som jag gjort för dig. Jag älskar verkligen dig :/

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0