Dans dans dans

Chacha bloggen!
Jag kom nyss hem ifrån dansen. Asnice var det :). Har lärt mig lite nya moves, ska vicka massa på rumpan och höfterna, det ser skit roligt ut när Stefan och alla dom andra äldre ska vicka på höfterna, dom är såå stela. Haha stackarna ;).  Tycker faktiskt lite synd om dom. Men skoj var det idag. Nästa vecka blire mer moves ;).

Besides vi dansar till denna låten :


Nu skall jag ta och hoppa in i duschen, sedan skall jag äta någon mat dom har att erbjuda här hemma. Efter det blire kladdkaka (y) det gillar vi :D.

Föresten jag drömde värsta psykodrömmen inatt ><. Drömde om en viss person som jag gärna kan kasta en isboll på :D nämner nämligen inga namn ;). Iallafall var det typ bal eller något, så stod han vid ingången, i sin svarta kostym med sin lila slips. Och massa folk kom in igenom ingången, han kollade på klockan. Han blev lite osäker, han ser mig en bit ifrån, men kollade snabbt åt ett annat håll. Han klarade inte av att se mig med någon annan. När HON väl kom in där så sprang han fram till henne och tog tag i hennes arm, så gick han stolt förbi alla med henne. Han gav mig värsta blicken när han gick förbi mig. xD det hände mycket mer.. alltså det går inte att förklara såhär, den låter lixom inte psyko just nu ><.

Imorgon blire skola, ska träffa min gullunge :D saknar honom massor !<33

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0