:'/

Jag är så jävla kär, jag kan verkligen inte släppa det. Jag försöker verkligen, men ju mer jag försöker, ju svårare blir det. Det är det sista som är så jävla jobbigt. Jag trodde att jag klarade det redan förra året. Jag träffade inte dig, såg dig aldrig någonstans, snackade inte med dig, hörde inget ifrån dig, jag brydde mig helt enkelt inte om dig.

Men så kom den dagen, då jag bröt ihop totallt, jag kunde varken äta eller sova. Jag bara grät och grät. Jag insåg vilket misstag jag gjort, att jag sårade dig så jävla mycket. Att jag var så jävla korkad och gjorde så emot dig. Jag gillade dig så jävla mycket, men jag klarade inte av det. Det hade gått för långt. Du var värd så jävla mycket bättre än så. Jag skäms så jävla mycket för det jag gjorde. Men det var försent redan då. Tack och hej liksom. Det var ett stort jävla misstag .

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0