Ett nytt steg ?

Jag vet att jag måste gå vidare, vidare med mitt liv. Jag är på god väg, på rätt väg. Men om jag inte vill gå vidare, om jag vill ta en paus, stanna för en liten stund, och tänka tillbaka på alla underbara minnen som får mig att bli så lycklig. Låt mig få vara ifred, låt mig få vara kvar där, låt mig stå där och tänka på allt som fick mig att må så bra. Du fick mig att känna lyckan, snälla låt mig få behålla den känslan. Jag vill inte känna mig mer värdelös och misslyckad, som jag gjort innan. Så snälla, för min skull, låt mig vara ifred. Jag vet när jag är redo att ta ett nytt steg, ett steg ut i verkligheten, där allt kan hända. Jag vill vara förberädd. Men jag är på godväg, för jag går på vägen..

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0