Förvirrad + semlor

Jag och mammi ska strax fixa semlor! :D Vi gör egna nämligen, asgott! :D Hehe ><




Varför skall det kännas så konstigt för? I ena stunden känns det som om jag är kär, andra stunden känner jag mig bara osäker. Allting är så förvirrande :s. Vad ska jag ta mig till? Men om jag har tur så försvinner det väl, men vad vet jag. Livet ska inte vara lätt helt enkelt ^^.

Can't believe I had a boy like you and I just let you walk right out of my life, after all I put you through you still stuck
Around and stayed by my side, what really hurt me is I broke your heart, baby you were a good boy and I had no right, I Really wanna make things right, cause without you in my life boy, I'm so lonley.

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0