Helgen with my little Sarah and one trip to tha Std ><




Jag drog till Uddevalla rätt tidigt. Jag och Sarah hade pratat om en viss kille kvällen innan, och SJÄLVKLART går han på bussen xD..

När jag satt på bussen så gick Sofia på :D Jätte trevligt, så länge sedan jag träffade henne sist! :( <3

Så var vi framme på Torp, så mötte jag Sarah & vi shoppade lite grejer! :) På bussen till Kampenhof så satt en äldre dam brevid mig, och hon satt och små skrattade åt mig och Sarah. Men sedan när Sarah sa den klockrena kommentaren så kunde hon inte hålla sig. Haha det var riktigt roligt.


Efter det drog vi till Willys, sedan hem till henne. Vi hade så himla mycket att snacka om också. Så vi hittade på massa bus:). Vi käkade pizza med hennes lillebror men vi orkade inte äta något, sedan tjockade vi oss med cola och skrattade åt allt och ingenting. Vi hade riktigt trevlig tillsammans! :D. Så missade jag bussen hem, så jag fick stanna en natt till :D.

På lördagen hade vi massa skoj också ><.. Vi spelade Singstar Disney >< xD jag vann(y) XD haha jag är grym hahaha ><.. Sedan så kollade vi på tv & pratade hela natten typ ><. & vi färgade håret också :D.

Idag.. Söndag, så började dagen med att jag vaknade av alarmet, stängde av det och somnade om.. Sedan så vaknade vi båda två, så gjorde jag mig i ordning och drog till bussen. Jag skulle iväg, så satt jag där alldeles för mig själv, så gick jag av & gick upp till Tågstationen ><.. Eller där på Östra><..  Det gick kanonbra, ett bra tåg denna gången :). Jag kom fram till Stenungsund. Där träffade jag den underbaraste av dom underbaraste!<3 :D Jag hade riktigt trevligt, riktigt rolig dag faktiskt :). Måste göras om :). Lite pinsamt när jag kom in bara men ><. Annars gick det väl bra :P. Puss på dig :D <3

Vår väg går knappt att gå på.. jag halkade hela vägen hem :o .. Det är synd om mig :(.. ><.. Denna kvällen var ju inte den bästa. En viss person som påstår att han bryr sig om mig snackar bara massa skit och säger saker som jag inte vill veta, nu kan jag inte sluta tänka på det. Tack för den..... *FU*

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0