Home from Stenungsund ;o

Haha fan vad jag var nervös, jag ville bara hoppa av bussen, ta nästa bästa buss tillbaka. Haha det var lite jobbigt. Men när jag väl kom till stationen så var han redan där. Vi gick tillsammans ner mot torget, och SJÄLVKLART kommer Jeff & Jesper förbi i en bil och gapar massa grejer till Jonathan, haha det var faktiskt lite skoj ><. Så nu har jag sett dom snyggingarna i verkligheten ;) RAWR :D

Så gick vi runt massor, tillslut bestämde vi oss för att gå till Oasen, där har vi många barndomsminnen.. :) (Killen som jobbade inne på det caféet, ooh han var så nice! :D) Så satt jag & Jonathan där och snackade en stund, så gjorde Tony oss sällskap. Det var trevligt att träffa den pojken också :). Jag och Jonathan hade iallafall mycket att snacka om :), riktigt skoj var det att snacka om minnen :)<3.

Jag kommer nog ta och hänga i Stenungsund framöver tror jag :D. Det var riktigt trevligt, men jag var ju tvungen att tacka nej till dubbeldejten :( XD. Men skoj hade vi allt ;). Den dubbeldejten får allt ta och vänta ><.

Det var riktigt lyckat, två goa lirare var det verkligen, det kommer bli mycket mer tid med dessa pojkar (y) :D. Eftersom jag är så snäll så skall ni få se bilder på mina pojkar :D Rawwwr ;) Ifrån deras Thailand resa det gillas massor (y).




Detta är då min Jonathan & sedan så äre Jeff då ;)


Närmast är Jonathan, Jeff, Jesper & Tony <3


Hoppas ni gillade bilderna eftersom jag inte tog några idag :(.. Pöss på er :D


Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0