Home sweet home?

Hemma igen, kom hem för 2 timmar sedan ungefär..

Först så fick vi ta bort all snö ifrån bilen, jag såg ut som en snögubbe xD, jag var helt full av snö. haha ><.

Jag och Thomas försökte komma ut ifrån våran väg men vi fastnade så han fick gå ut ur bilen och skotta lite medans jag satt kvar i bilen (y). Efter en stund så drog vi till Henån. Men när vi väl kommer dit så självklart får jag se en person som jag verkligen inte ville se just då. Men jag vände ryggen åt och låtsades som ingenting. Thomas kände igen honom, fast visste inte att de var just han.

Men så handlade vi lite grejer, sedan drog vi till Odens bildelar eller vad det heter där Thomas hämtade ut någon grej, sedan drog vi till Droghandeln ><.. Hämtade ut lite droger (y). Sedan bar det av hemåt, asnice! Vi men tyvärr hamnade vi bakom en traktor som körde 30km/h .. så jävla störande.. han hade 5 eller 6 stycken bilar efter sig men han brydde sig inte.. Störande.

Sedan kom jag hem, mamma hade fyllt på min mobil = Mig very happy! :D


Jag käkade spagetti och köttfärssås :) Det var helt okej. Just nu väntar jag på att min lillebror ska komma hit, Niklas alltså. För då ska vi spela xbox! :D Asnice :D Hoppas ni får en bra dag! :) pussar


Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0