Ikväll! :D

Ikväll så blire massa mumsigt att smaska i sig ;o.

Mamma och Thomas håller på och fixar semlor. Stora och goa, med massa mandelmassa & grädde på :D. Jag fick höra av en kär liten vän som heter Lisa att man kan ha vaniljgrej på istället för grädde :P. Så det får testas någon dag ^^.

Ikväll ska jag vara hemma och mysa med familjen :) Det blir att kolla melodifestivalen, tills vi alla somnar vid tvn xD. Jag tycker det är så tråkigt med melodifestivalen ><.

Väldigt roande dag jag haft idag .. not :P.. Mina syskon är lite för roliga ibland :).





Saknar en viss person :/ som jag hoppas att jag kommer få träffa väldigt snart..  Miss u like hell bby :/ </3


Nu ska jag klä på mig och hitta på något roligare :P pöss på er :D

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0