Lov lov lov! :)

Skönt med lov! :) Sedan innebär det en vecka med skola sedan två veckor med praktik! :D Lovely :). Jagmåste bara ringa dom och snacka om tider och grejer, jag hoppas VERKLIGEN att Tsimån kommer vara på MQ annars blir jag jävligt ledsen! :o Då är allt förstört! :(

Under detta lovet ska jag hinna med massor hade jag tänkt! :D Men först och främst ska jag sova länge (y). Behöver verkligen sova ut :).

Det var riktigt jobbigt att se dig förut, jag trodde inte att jag skulle se dig där. Det gjorde lite ont faktiskt.. :/

Mina gullungar får gärna höra av sig om dom vill ses, annars får jag väl göra det ändå ><.. Men nu ska jag lyssna färdigt på en låt & spela färdigt sedan blire tv & mys med familjen :D. Puss på er :D

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0