Morron!

Jag vaknade av att jag hörde ett jävla ljud, Thomas var och skottade våran väg klockan 5! Eftersom vi bor 1 km in på en liten grusväg mitt inne i bushen.

Så några minuter senare ringer alarmet på min mobil..Dags att gå upp, men Daniel hade startat hans älskade Bamsesaga så det blev att jag lyssnade på den och sedan gick jag upp ur sängen. Kollade ut igenom fönstret, jag såg hur mycket snö som kommit, det var hur mycket som helst. Då satte jag i plattången i kontakten, kollade mig i spegeln och gick ner.

Där nere tog jag och drackt två glas vatten, snackade lite med mamma. Kollade på vädret.. och nu är jag här. Jag vet inte om det blir någon skola idag.. Isåfall blir det senare.. Men vi får väl se.. Hoppas hellre på att jag kommer imorgon, så jag kan göra Handelsprovet.


Detta var min morgon.

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0