Onsdahh

Tjoo... Jag satt nyss och skrev på läsloggen. Jag är på den sista delen nu, asgött så jag är snart klar med den! (: EFter det blire att svara på sista frågan om myterna.. Usch that suxx. Efter det blire att göra klart om Singapore. Så denna dagen är ju inte för bra alltså.

Men ah, får väl se.


Jossan jag måste snacka med dig :/. Om du läser detta snälla hör av dig till mig <3

Olle, jag vill snacka lite med dig också.. logga in på msn senare, har nästan inga pengar på mobilen.


Nu skall jag käka lasagne med min mor, känns som om jag åt det för någon vecka sedan ><. Sen blir det åter till pluggandet :/.


Har fortfarande skit ont, men det har som tur blivit bättre. Pöss

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0