Tack för fet dissen!

Asså nu får jag för fan rycket på dig! Varför i helvete ignorerar du mig nu för?! Jag har förfan inte gjort något nu! Jag vill ha en riktigt bra jävla anledning! Om jag ser dig imorgon så kommer jag fan skrika på dig.. Nä men jag har fan lust för det för jag pallar inte att det ska vara såhär mellan oss.. våran relation är väldigt knasig om man säger så. Alltså kompisrelation. Jag Pallar inte med detta. Måste hitta på ditten och datten. Kan vi inte göra som "normalt" folk gör? Att hålla saker hemligt är så störande. Skäms du eller vad är ditt problem nu då? Alltså Jag lackar ut totallt nu! Jag klarar inte av detta, du skulle bara veta hur det känns för mig! Jag har lust att ringa upp dig just nu och få ut allt. Jag har så mycket att säga, men det är ett hinder.. jag har inga penagar på mobilen så det sket sig. Och om jag ber dig ringa så lär du inte göra det utan bara fråga varför.. Du har ändrat dig som person på 4 månader.. Det är helt sjukt. Du är inte den du var.. Kanske beror det på ditt nya umgänge.. kanske beror det på något annat. men efter som vi är "vänner".. så tycker jag att vi ska kunna umgå & kunna snacka.. Men du verkar ha något emot det.. Srsly! Kom igen nu vafan.. Jag tänker fan snacka med dig oavsett om du vill eller inte. Jag pallar inte att du och jag skall ha det såhär längre.

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0