Torp with my little Darling (L

God kväll! Idag kände jag för att berätta lite om min goa dag som vart! :D

I morse åkte jag med Thomas som skulle byta en sak åt min lillebror Niklas, efter det skjutsade han mig till Henån där jag träffade min älskade Mona! :D Vi gick till Gallerian och hittade lite roliga grejer, tyvärr hade dom inte det jag ville ha:/, lite fel säsong för just den grejen ><.

Efter det gick vi bort mot bussen, och självklart kommer den dit just när vi kommer dit. Vi är bra på att pricka tider :D. Så åkte vi in, det hände inte så mycket på bussen, men innan så höll jag på att gå på den som skulle till Stenungsund haha ><. Jag dras dit på något sätt ^^.


När vi kom till Torp så fick Mona köpt sina linser, det gick rätt snabbt, sedan kollade vi runt i dom flesta affärerna ^^. Mona hittade jätta söta skor! :D Jag funderade på att köpa sådana rosa & det ska jag göra en annan dag! :D Jag köpte mig 2 grejer, jag vill inte slösa på alla pengar heller så ah ^^, Bild kommer nedanför! :D.
Vi träffade Malin och Tina där inne också :D Massa trevligt! :D



Här har vi Mona! :D Tack för en riktigt trevlig dag! :D Det måste göras om! ;)  puss på daj :D

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0