Torsdag?

Nyss satt jag och gjorde prov på Projekt & Företagande. Jag fick hjälpa lille Kevin lite :P.. Skulle berätta vad AIDASST stod för, jag är grym! :D höhö.

Men provet gick Okej. Får se hur det blir sedan :).

Efter skolan idag skall jag åka hem med bussen och sedan plugga massor! :( Orkar verkligen inte, men vad ska jag göra liksom, är illa tvungen. Ska göra klart mytuppgifterna, om Singapore, sedan min läslogg. Jag är nog klar med allt efter det sedan. Men jag är ju en liten pluggis så (a). Fick ju VG på Naturkunskaps uppgiften så :). Nästa gång blire MVG ++ ;o Men nu ska jag roa mig lite med Genta & Laaajsa! :)


Saknar Lisa KUNG Magnusson! Kom t skolan vafan, krya på dig! :(<33


Livet känns förjävla bra just nu! :D Jag skall spela in när jag sjunger sedan för Amanda & Malin .. vi gjorde en deal igår. DAMN Jag vill inte :(! Pöss på er alla!

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0