Friday.

Åh jag vet fortfarande inte exakt vad som hänt Sofia, men något konstigt är det. Mamma ringde någon nu på morgonen och snackade, jag vet inte riktigt vad de kom fram till. Men Sofia kommer väl få åka dit..

Idag blev det ingen skola för min del, tyvärr.. Men men, skulle sett Avatar med klassen den först lektionen och sedan ha matte, rätt onödigt egentiligen så ah. Vi hade slutat samma tid som igår, 10.45.

Idag blire att dra sig in till Stenungsund :) Ska träffa en kompis som jag inte träffat på snart 6 år. Ska bli asnice att få träffa honom en liten stund :).

Jag är så besviken på en viss person som inte ens hör av sig. Jag behöver den personen så jäkla mycket, men den personen verkar inte vilja förstå att den betyder så jäkla mycket. :/</3

Jag skall ta det rätt lugnt idag ändå :), det är också nice.

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0