Stört ;S

Åh vad segt det var att gå upp i morse, jag sträckte mig igår, så jag har jätte ont i ryggen. Känns som om jag vänt och vridit på mig hela natten, det har jag säkert gjort också. Usch, detta är jobbigt.

Kul att dom på Östrabo y är lediga idag pga snön. Det var typ 50cm snö på taken, så det var typ risk att taket kunde rasa in eller liknande. Vill ha det så också (a).

Men vafan, kollat västtrafik? Dom är ju störda.. Dom har ställt in massa bussar pga halkan, men vilke jävla halka? Det är ju nästan borta nu, det var så mycket värre förut så jag fattar inte detta :S. Aja hoppas ni får mycket klagomål! :)


Nu ska jag käka frukost :D Och sedan fixa mig.. sen blire att dra sig till bussen :) pöss på er :D

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0