Fuck kärlek.

"You don't know what you got 'til you're missing it a lot
I had to go throw it away
I was wrong from the start from the bottom of my heart I apologize
What I did to you was hurtful
What I’m going through is hurtful
"



Jag är så jävla ledsen för det. Jag kan nog aldrig komma med en tillräckligt bra ursäkt.
men jag har verkligen försökt att be om förlåtelse. Jag har berättat för dig gång på gång vilket misstag det var.
Jag tänkte mig inte för, jag har mina orsaker. Jag skulle aldrig vilja göra om det, jag skäms oerhört mycket,
jag mår verkligen skit efter detta. Jag har aldrig haft sådan jobbig ångest innan. Jag har verkligen inte överdrivit eller
ljugit för dig det senaste. Det är ett helvete att må som jag gör. Jag försöker att kämpa varje dag, även fast det inte
finns något att kämpa för längre. Det är så jävla svårt med allt, vill bara att allt ska få ett slut. Jag vill inte vara kvar i
skiten längre. Det blir bara värre och värre för varje dag som går. Allt är verkligen ett helvete nu.
Utan dig finns det ingen anledning..

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0