Han var den bästa.

Han var den bästa, han var mitt allt. Fanns ingen bättre än honom. Han fick mig att sväva på rosa moln, allt vi gjorde var som en underbar dröm. Allt var för bra för att vara sant. Han var verkligen som luften - omöjlig att leva utan. Det har redan gått 4 månader. Det är så jävla svårt, men det går ju. Men ditt namn är inristat i mitt hjärta. Om man älskar någon så kommer man aldrig att glömma personen, jag kommer aldrig glömma dig. Oavsett vad som än händer. Du var mitt hjärta, du var min stjärna, du var min solstråle, du var min älskling, min sötnos, min bejb, min idol, mitt ALLT. Utan dig är det svårt att fortsätta. Du är mitt livskärlek. Våra fina månader tillsammans är ett minne förlivet. Jag älskar dig då, nu & förevigt.


Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0