Hurtig!

Idag var jag på dansen med mor & mormor! :D Träffade min lilla Malin där också! :)

Fan va hurtig jag känner mig, har säkert gått ner 7 kilo xD haha fan va jobbigt det var, men så skojj! Min mormor är fan grym! :D Haha hon failade totallt! Men nu ska jag hoppa in i duschen och sedan käka lite & sedan träna lite på dansen här hemma. Så jag kan allt bra till nästa gång. Höhö.


Då fick jag gjort det jag skulle gjort i onsdags. Nu är frimärkena satta, nu finns det ingen återvändo. Jag har blivit lite tveksam, om det verkligen var värt att skicka dem.. Men men får se i veckan hur det slutar..

Murta, du ska få ditt brev, fast det är en hemlighet! ;) höhö :D


men puss på er gullungar!<3

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0