Känslor & kärlek är inte min grej..

Satt nyss och snackade med en kär liten vän på msn.. Vi snackade om förhållande och grejer. Fy vad jobbigt det var att snacka om det. Jag har vart riktigt kär 3 ggr i mitt liv. Och jag var verkligen kär i den bästa killen på jorden. Jag fick han för mig själv i mer än 1 år. Åh det sved verkligen att prata om det. Men det kändes ändå bra att prata om det.

Jag hoppas på att jag blir kär på nytt, för jag blev verkligen knäckt. Kärlek är inte min grej någonstans.

Förresten, det vi snackade om... När jag fick höra det fick jag en chock. Trodde verkligen inte det om dig, trodde det bara var falska rykten. Men jag hoppas det är mycket bättre nu.. Finns för dig vännen, om det är något! :) <3

Flera stycken som jag snackat med idag har vart ledsna... :( Alla kommer till mig .. Nä men ah..

Sarah, jag hoppas att det löser sig <3

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0