Lördagsmyyys! <3



Dagens outfit
Rosa Linne - Vero Moda
Vitt linne - H&M
Halsband - Glitter
Långkalsonger - H&M


Fast ni ser inte mina vackra långkallsonger eller mina fina tofflor, men sånt är livet! ;)

Idag har jag städat halva dagen, passat Sebastian, ätit jätte äcklig mat, tagit massa egokort, fixat håret, sminkat mig & suttit här och fått ryck på att jag inte kommit in på bloggen. Sedan så fick jag ryck när jag fick reda på lite grejer av en person som naturligtvis inte stämde! :@ Blir så trött på detta. :/

Men strax ska jag gå ner och sätta mig i soffan och mysa med de andra i min familj :) Det blir Robinson + massa gottgott :). Hoppas ni får en trevlig lördagskväll för det skall jag ha!

Puss & Kram :D

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0