Ny dag, nya tag.

Jag kan inte ungå att inte sakna dig. Jag kan inte sluta tänka på dig. Tänker på dig i stortsätt hela tiden. Dessa dagar som kommer gå, kommer vara ett större helvete för mig än du någonsin kan ana. Det blir inte lättare såhär, utan tvärrtom! Men jag får väl försöka att stå ut för din skull. Jag hoppas verkligen att du kommer förstå när du får * nästa vecka. Jag hoppas att du verkligen kommer förstå vad du betyder för mig. Att jag inte igentligen står ut. Detta är oerhört svårt för mig.

Kommentera här ♥♥
Postat av: Anna

sv ne har vart lite strul med killen efter jag gjorde slut.. men nu är det bra mellan oss och vi ska va vänner. fast känns som jag precis fattat vad som hänt :P

2010-01-29 @ 13:09:55
URL: http://annaappanna.blogg.se/

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0