Världens bästa mamma!

Jag hade tänkt att berätta lite om en person som står mig väldigt nära, som jag älskar även fast jag inte berättar det varje dag.

Detta är min mamma Camilla. Hon har funnits där när jag behövt henne, hon ställer alltid upp, hon ger sina synpunkter om saker och ting. Hon är så bra på alla sätt, hon kan det mesta. Min mamma har allt detdär en mamma ska ha, hon har en rolig humor, en fin familj, en bra personlighet, vem har en så underbar och go mamma som jag har? Ingen tror jag, min mamma är överlägset bäst.

Jag vet inte vad jag skulle ta mig till om min mamma försvann ifrån mig, jag älskar min mamma så högt på denna jord, så jag hade nog inte klarat av det. Jag har alltid älskat min mamma, bara min mamma. För att min pappa har aldrig funnits där för mig. Men jag klarar mig så himla bra ändå, jag har världens bästa mamma.

Den glädjen som hon ger oss, kunskapen hon lär oss, vi har alltid skoj tillsammans. Jag har känt dig i snart 17 år. Och du är den bästa personen som finns i hela världen. Du kommer aldrig svika mig eller lämna min sida, för att du är min mamma. Min mamma gör inte sådant.

När jag var liten så förstod jag inte så mycket, jag visste inte hur jag skulle kunna lämna dig och flytta hemifrån och liknande saker. Men nu, har jag foten påväg ut. Snart är det dags att gå, men det är något jag längtar efter, ett stort kliv ut i verkligheten. Tack för allt du lärt mig under alla år som gått, tack för allt du gjort för min skull. Jag kan nog inte säg mer än, tack.

Oavsett vad som händer så kommer du alltid vara min mamma och jag kommer aldrig sluta att älska dig, även fast jag inte kramar om dig varje dag och säger att jag älskar dig, så vet du att jag älskar dig ändå.

Du är verkligen den bästa mamman som finns, även fast jag inte alltid får som jag vill, vi kanske blir sura på varandra. Men du är fortfarande min mamma.

Jag älskar dig mamma, jag skall aldrig svika dig. Du är bäst. <3

 


Kommentera här ♥♥
Postat av: sessan

hehe sweeet :)

2010-01-29 @ 14:04:37

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0