Hjärtat...

Hjärtat..
För mig finns bara du, ingen annan än du och din skugga. Första gången vi sågs på torget, jag kommer ihåg det som om det vore igår. Jag kände verkligen hur hårt mitt hjärta slog, hur glad jag blev och sprang iväg och skrattade. Jag var så glad, jag kände hur alla känslor kom fram..

När du och jag sedan fick ännu mer kontakt blev det bara bättre och bättre. Sju månader senare så blev vi tillsammans. Vi har redan gått igenom ett och annat, men vi klarar detta du och jag. Du är den finaste skatt någon någonsin kan få..

Du gör mig hel, en gång gick jag verkligen i tu, jag trodde inte att jag skulle kunna bli hel igen, men du fixade det. Du gör mig levande, du får mig att må bra. Att bara vara i din närhet får mig att må bra.

Jag har aldrig träffat någon som dig innan, du är underbar och perfekt på alla sätt och vis. Du är så ärlig som man kan bli, jag är glad att du kan vara dig själv.

När jag inte är med dig så tänker jag på dig hela tiden. Och tiden går så sakta, det känns som en evighet. När jag är med dig så tar dagarna förfört slut. Känns som om tiden går dubbelt så fort.

Jag hoppas på så många fler månader. Du och jag hör verkligen ihop, vi har en hel del saker gemensamt. Allt blir bara så perfekt, åh älskling..Vi kunde haft 9 månader nu, men vet du vad jag insett? Jag älskar dig. Det gör jag verkligen. Känslor är känslor, mina är obeskrivliga. Så länge det är du och jag kommer jag att vara lycklig. Du har det där lilla extra som alla letar efter. Du gör min dag. Vi två förevigt. Puss på dig älskling.


Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0