Onsdag, torsdag, fredag & idag = OMG! ;o

Onsdag; Åkte till Uddevalla efter att jag hjälpt mamma med lite ärenden. Träffade Sarah & Cecilia, vi gick ner till Skeppsviken, sedan hem till dom. Senare den dagen bestämde vi oss för att vi skulle ner till skeppsviken och sola hela dagen, dagen efter alltså (torsdagen). Så vi gick ner till Willy's och köpte lite grejer såg massa folk ^^.

Jag kom in till Sarah vid 5 på eftermiddagen så tiden gick rätt fort. Lite senare på kvällen så gick jag & Sarah runt i Ua, så träffade vi Emil och hans kompis Viktor :), det var trevligt! Längesedan jag träffade Emil ^^.

Någon timma senare(ungefär 23.50) så träffade vi Dyma, Tobbe & Alex! Det var 4 eller 5 månader sedan jag träffade Dyma sist så det var väldigt nice! Fast hade vart bättre om det bara vart han och jag, kändes så dumt ><. Men självklart var det trevligt att träffa Alex och Tobbe också! :)

torsdagen drog jag och Sarah ner till skeppsviken, vi solade i några timmar, sedan så kom det några dit som tog upp all plats så vi stack därifrån och köpte glass. Folk tutade som galningar och gapade o grejer :s. Vi gick mest runt i Ua den dagen.

fredagen så hade jag ont överallt eftersom jag bränt mig så på solen, (som jag aldrig brukar). Men vi gick ner till Skeppsviken igen, jag ville fått dit en person, men så blev det tyvärr inte :/. Så låg Sarah & solade medans jag satt i skuggan och försökte att inte frysa ><.



Jag åkte hem lite senare den dagen, så träffade jag Mona på kampen. Så vi åkte samma buss hem, min buss var 20 minuter försenad, så jag fick vänta i Tegneby en stund. Men sedan blev jag så stressad när jag kom hem så jag mådde riktigt dåligt, men jag fick mamma att köra ner mig till Ellös så jag kunde följa med Erik & hans föräldrar ut på sjön. Det var riktigt, riktigt trevligt, måste absolut göras om! :)


Idag har vi haft kalas för min lillasyster Emma som fyller 6 år idag, så lite släktingar kom hit. Men nu ska vi grilla (y) Underbart! :D puss på er!

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0