SOMMARLOV!

Tjaoo! Igår fick vi då sommarlov, det var verkligen kanon! :D Först när vi kom till skolan gick vi till Frideborg och kollade på en show, riktigt bra var den. Efter det drog vi ner till klassrummen och käkade tårta med våra lärare & klasskompisar. Lite bilder togs också, jag tror vi alla kommer sakna Romberg, eftersom att han sviker oss :/. Men men, skönt med sommarlov nu i alla fall! :)



Rektorn rockade gärnet med några andra snubbar..



Kjellberg sjöng jätte fint för oss..



Lisa & Genta försöker gömma sig för min "grymma" mobilkamera ><



Men jag lyckades att få denna läckerbiten att fastna på bild iaf! :D



SWING IT LISA, SWING IT! ;D



John, Vanessa, Romberg, Gabriel & någon mer :) ..



Här satt vi och väntade på våra underbara betyg...



PUSS PÅ SIMON! <3



Posaaarn LISA ;D



Jag, Chris, Josefin, Vanessa & Fanny
Lisa, Gentiana, Catrine, Anna, Simon & Lisa
(bilden är lånad av Josefin) :D



En liten egobild får ni ju acceptera, såhär var jag klädd iaf :).



Senare på kvällen bjöd älsklingen mig bio, vi kollade på Kommissarie Späck! :) Kanon.



Erik och jag hade tråkigt på bussen påväg hem till mig.. detta var då resultatet xD...
Idag så var vi även på IKEA, trevligt värre ;o... höhö



Vi skulle passa Sebastian en stund.. Men Sebastian somnade ganska fort i Eriks knä, haha det var så sött! :) Hoppas att ni får en trevlig kväll för det skall vi ha! Puss


Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0