Sooool idag ;o

Chill dag i skolan idag! :D Det började med att jag fick skjutts till skolan. Så gick jag in på lektionen, kom 10 minuter försent. Men så säger hon att jag lämnat in arbetet till Marcus, så jag slapp skicka det till henne så jag kunde gå igen. Simon fick sitta där alldeles ensam! ;)

Jag tog små små kliv ner mot Kampenhof, där mötte jag då lilla Laizus, vi sprang in på Willys och sedan gick vi upp på Kungsgatan och tjötade som vanligt. Så kom två små filurer dit en tjötade massor, jätte intressant ^^.

Senare så hade vi engelska, då kollade vi på "Walk the line", det tog hela lektionen.

Så äntligen var det lunch, men jag, Lisa & Simon gick ut och satte oss i solen och göttade oss!

Sedan så hade vi Naturkunskap, vi gick igenom betygen sedan så fick vi rast.

Sedan hade vi matte och kollade på någon mattefilm :S, den var kass.

Efter vår roliga lektion så skulle vi ha våran älskade Marcus, men vi slutade tidigare än vanligt.




Jag och Simon gick och träffade Malin en stund jätte trevligt var det efetrsom det var så längesedan! :D Fick massa sagt ^^.

Jag kan ju säga att jag är röd av solen nu xD....


puss på er!

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0