Bra start på dagen, tack så jävla mycket!

Kul start på dagen.. Min dag är redan förstörd.. Tack så jävla mycket säger jag bara. Inte konstigt att jag mår som jag gör när ni håller på så. Jag behöver verkligen komma härifrån nu.. Jag kommer inte klara av att vara kvar, ni får göra något åt detta för jag vet inte vad jag ska ta mig till annars. Tänk på oss i omgivningen, det drabbar inte bara er själva utan oss också. Ska jag gå runt och låtsas som ingenting? Jag mår så jävla kasst just nu, tack vare detta. Det är verkligen inte schyst av er att göra såhär. Kan ni inte bara välja det lättaste alternativet så det blir bäst för alla? Jag orkar inte med skiten längre. Det är inte värt att hålla på så som ni gör. Ni blir bara sårade ändå, snälla för allas skull dra inte ut på det. Det gynnar inte någon. Det vet ni två lika väl som jag. Så varför inte bara göra det bästa av det, så alla kan få må bra sedan?

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0