Cleo...

Jävla katt xD. Mamma frågade mig om jag sett Cleo någonstans.. Om hon låg på något speciellt ställe och sov. Men jag sa bara dom vanligaste ställerna alltså i mina syskon's sängar oså. När jag går in på mitt rum ropas jag på henne. Jag hörde henne någonstans. Så jag kollade i min byrå, där jag hade mina kläder, jag drog ut lådorna, men hörde henne ändå fast hon var inte där. Så skulle jag öppna lådan där jag har mina strumpor, gissa vem som låg där..? Jo där låg kattfan haha ><. Men jag kunde inte öppna lådan så mamma fick komma upp och fixa det. Åh jag hatar den katten så mycket ibland.. Hon är så korkad. Men min byrå var stängd så jag förstår inte hur hon hade lyckats med det :s.

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0