Dagen idag.

Tjenare! :D Har nyss käkat kom hem för en timma sedan typ. Denna dagen har vart helt okej :).

Jag, Simon, Lisa & Genta drog till Cactuz och käkade deras goa sallader (y). Och massa snack efter en stund kom Lajsa & Anna dit också :). Sötaste Albinsson kom in dit med Lovisa också;). Kul kul :).

Efter vi hade käkat klart blev det att dra till kiosken och sälja av alla varor som inte fanns ><. Kul att det inte fanns något kvar.. Adam & Mido skulle ju köpt in varor.. men det får jag & Genta fixa imorgon :).

Sedan kom jag & Genta in på Marcus handelslektion och vi satte oss ner som två små änglar ^^. Efter en genomgång skulle vi sätta igång med en affärsidé ;o. Men det gick ju hyfsat bra tycker jag ju. I slutet av lektionen tror Mido att han är så jäkla smart, men nej då. Han & Broberg, möjligtvis Chris också.. satt och kollade på porr :s .. Stört, oså trodde han att jag inte såg när han satt framför mig, och hade skärmen vinklas åt mitt håll, däremot kollade jag inte på det. men han skämdes lite när jag sa att det inte var lämpligt att kolla på under lektionstid xD.
Vi fick självklart sluta väldigt tidigt och då blev jag lite sur eftersom jag ville åka hem. Men jag satt inne på msn och hade en trevlig konversation med en kul liten filur ;o.



Jag ringde till min praktikplats en stund senare, är där mellan 11-17 vecka 10 iaf :). Får väl se hur det går, men det kommer nog gå kanonbra. Hälsa på mig!! :)

Jag missade värsta snyggingen idag! DAMN vad sur jag blev :(, ville ju träffa honom ju eller iallafall se honom (a).

Men nu skall jag skriva klart den engelska uppgiften, så puss på er! :D <3

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0