Hemma ifrån gööteeeeet!

Tjoooo nu är jag hemma! :) Kom hem för en timma sedan och har bara segat sedan jag kom hem. Träffade Sanna & David det var trevligt :). Sedan var det massa annat folk och jag blev så jäkla irriterad. Denna dagen kan väl bara gå och dränka sig eller något ?:D

Förut testade jag mina bikini's som jag har, damn säger jag bara :P. Det märks att jag blivit smalare. Dom är förstora verkligen :(. Och på måndag ska vi ha livräddning på idrotten så jag hinner inte köpa någon ny så jag kommer få gömma mig xD.. Men ah :P Det har inte hänt så mycket idag tyvärr :(. Men nu ska jag strax gå ner till dom andra i vardagsrummet och vara social... Hoppas ni får en toppen kväll! Pöss :D

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0