Home sweet home..

Kom hem för en halvtimma sedan ungefär ><. Nu ska jag berätta om min dag! :D

Det började med att jag kom tidigt till skolan.. Snackade med Jossan och Sandra var också med på ett hörn :P. Efter det satt jag för mig själv men då fick jag tag på Lajsa så jag gick och mötte henne så snackade vi massa ^^. Så gick vi till idrotten och träffade Tsimån där.. Vi skulle jogga 6 varv runt salen vi 3 ägde alla andra ^^. Efter det så skulle vi köra volleyboll. Men jag och Tsimån ville inte det så jag fjäskade lite med idrottsläraren och vi slapp :P.. vi fick ta en lång promenad istället, och det var ju chill :).

Sedan träffade vi Lisa & Gentiana det var nice :).

Efter skolan drog jag & Sarah till Willy's  :P.. Sedan hem till henne och tjötade en massa sedan ner till Willy's igen och sedan for jag hem :(. Det har inte hänt så jätte mycket idag. Har fått flera 100000000 läxor :( .. så det blir att plugga sönder :/ men puss på er! <3

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0