Hoppas på vår vänskap. Hade en störd dröm i natt, glömde dock hälften. + Dagens planer

Godmorgon bloggen ! Jag mår helt okej även fast det som hände igår.

Det finns inget att göra åt. Men jag vill inte gå runt och tänka på det och låtsas som ingenting. Det känns lättare nu även fast du inte tycker detsamma. Jag hoppas att du kommer höra av dig till mig en vacker dag, eftersom nu ligger alla pusselbitar på plats. Nu förstår du nog allt.. Men jag hoppas att vår vänskap inte har tagit slut och vi måste gå åt varsitt håll nu. För jag vill vara din vän..

Jag drömde en störd dröm ><. Det var jag och massa folk både orustbor, stenungsbor & uddevallare ^^, (korven alltså ;) ) Skoja :P. Men ah iaf så skulle vi göra ett läger och det skulle vi göra på ett ställe mitt i skogen. Och vi skulle göra lägret under marken. Så vi delades upp i grupper, jag vet inte hur många vi var eller vilka som var med.. Jag kommer ihåg att det fanns tre lag. Lag Erica (h), Lag Alice och Lag Tom. Tillslut så lyckades vi göra värsta lägret. Inget med pinnar oså utan vi hade med oss massa grejer oså. Men kul hade vi.Vi skulle fixa till marken på ett ställe, så alla hoppade med sina rumpor typ.. så gjorde Ida det, men hon hoppade för långt och landade för långt ut och slog sig. Ett lag hade tagit med sig en tv dit och sedan kom de på att man inte kunde ha det så .. fail
Helt plötsligt var det fest där och då var Söta Lilla Albinsson där ^^.

Efter det så hände inte så mycket mer eftersom jag blev väckt av Daniel -.-. Men han väckte mig vid 6 någon gång, fyfan va arg jag blev, kunde ju knappt somna om :(. Men nu så får jag väl gå upp ^^.

Dagens planer... jag ska komma på ifall jag drar till Tjörn eller ifall jag drar till Uddevalla, jag orkar egenligen inget av dom. Men jag orkar inte heller vara hemma så får se vad jag hittar på :). Hoppas ni får en great dag. För det ska jag försöka få! :) puss

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0