Lite kul fakta om mig:

  • Jag tycker att jag är rätt lång även fast jag bara är 165cm ><
  • Jag gillar faktiskt skolan.
  • Jag har 7 fobier >< det är :

    - fotfobi
    - vattenfobi
    - blodfobi
    - klaustrofobi
    - bacillfobi
    jag kom bara på 5 just nu ><.
  • Jag brukar skratta åt mina egna skämt
  • Jag är rätt blond ibland, jag har mina blonda moments lixom ;)
  • Jag är ganska klantig
  • Jag har en rosa mobil & min favorit färg är då rosa
  • Jag har haft de flesta stilarna
  • Jag har en grym humor enligt mig själv
  • Jag går Handel & Administration på Plusgymnasiet
  • Jag har haft rosa färg i mitt hår
  • Jag är en pluggis i smyg
  • Jag är bara så himla odiskret när det gäller killar ><
  • Jag har vart riktigt riktigt kär 3 gånger i mitt liv.
  • Jag älskar sommaren
  • Killar som * kan jag nästan dö för :$
  • När jag har tråkigt brukar jag fixa till mig
Nu kom jag inte på något mer för stunden ><.. mn puss på er :D

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0