Minnen ifrån 2009 :(
Sitter och tänker tillbaka till Polenresan. Det är snart ett årsedan.. Det är snart ett årsedan jag gjorde ett misstag. Det är snart 2 årsedan jag gjorde ett dumt beslut. Men trotts mina kloka och mindre kloka beslyt så har ni funnits där mer eller mindre när jag behövt er.

Jag bjuder på en bild ifrån Polen, på det sista Hotellet vi bodde på. Damn, sängarna var underbara, folket som jag åkte dit med var underbara, allt var helt perfekt egentligen. Om man bortser ifrån två saker, som jag dock inte nämner här. Men jag ångrar ingenting, gjort är gjort liksom. Det finns en mening med allt. Och jag saknar den resan, jag skulle lätt göra om den med samma folk :). Miss u guys :( <3

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0