Minnen med *

Gu vad många minnen som kommer upp i mitt huvud hela tiden. Det var när det var du och jag. Våra minnen forsar igenom mitt huvud. Alla våra stunder vi hade tillsammans, vi hade det rätt skoj du och jag. Du är en underbar filur, synd att det slutade som det gjorde. Jag blev så glad när vi snackade, det gjorde mig verkligen glad. Tack så mycket det känns greeeaaat just nu. Du har verkligen ändrat dig till en bättre person, eller du verkar vara det. Jag vill lära känna dig igen så jag får veta om du har blivit bättre. Du och jag var ju bästavänner ett tag, tror dock inte att bilden finns kvar på min dator på dig och mig. Så vi får ta en ny vännen min :) <3

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0