Myspys med familjen & kolla Melodifestivalen

Godkväll! :) Just nu sitter jag och kollar på när min lillebror Niklas sitter och spelar ett bilspel på sitt xbox.. han vinner hela tiden.. men han och jag ska tävla sedan ;o. Jag är grym på sådana spel, jag svär! :D. Jag fryser som satan! :( Inge kul .. Men ah jag överlever väl tror jag, så det blir massa mjukiskläder som gäller ;D.

Om drygt en halvtimma ska jag gå ner och sätta mig vid tvn med min älskade familj och kolla på Melodifestivalen och ha allmänt trevligt ;o .. Jag är inte så mycket för sådan musik, men det finns ju några som är helt okej ^^. Men ah :). Får väl se vem som vinner :).





Jag vet inte hur jag ska göra angående dig.. allt känns så meningslöst just nu :/. Men vi får väl se hur det går med tiden.. Jag hoppas att du hör av dig för att jag saknar dig faktiskt..

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0