Sista dagen på Gina Tricot + annat :)

Godkväll! Nu ska jag berätta om min dag. Den börjar med att jag fixar iordning mig drar till bussen. När jag sitter i Varekil och väntar på att Orustexp, skulle komma så fick jag reda på massa info och det gjorde mig såklart väldigt besviken och ah ledsen..

När jag kommer fram till Steunungsund så står jag vid tåget och efter en stund kom Tsimån och vi snackade lite, han märkte direkt att jag skulle träffa någon idag eller hitta på något eftersom jag gjort mig iordning till viss del.

Sista dagen på Gina Tricot.. Jag fick vara i butiken hela dagen, det gick kanonbra tycker jag. Fick besök av lilla Jonathan, riktigt trevligt att träffa den pojken, jag överlevde även fast han inte fixat håret ^^. Han trodde att jag inte skulle överleva xD.. Men ah, han är för go den pojken ^^.

En stund senare ser jag en kvinna sisådär 40 år.. Och märker att det är My's älskade mor, det var trevligt att träffa henne också. Eftersom det var så längesedan... Får hoppas att jag får träffa My snart också. :(<3

Jag kände mig så duktig förut eftersom det var flera kunder som frågade om mig hjälp (h). Jag är grym ;o..

När jag stod och väntade på bussen, när jag skulle hem då.. Så träffade jag Ewe på stationen och vi hade massor att snacka om och det var riktigt trevligt! Har verkligen saknat den tjejen ! :(

Sedan har det inte hänt så mycket mer förutom att jag gjorde en grej.. kanske mister min vänskap med en väldigt kär vän till mig :/.. Men jag hoppas att det löser sig..

puss på er! <3

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0