Skolan idag..

Tjoo... nu sitter jag i skolan. Har snackat massor med Jossan nu innan hon började, riktigt trevligt! :D Saknat henne en hel del :/.

Haha vill ni veta något roligt ?^^ Thomas skjutsade in mig till Kampenhof, jag hoppades på att jag inte skulle träffa någon jag kände och självklart så ser jag mitt ex där xD.. Haha Det var lite roligt av några anledningar dock inga jag nämner här ^^. Föresten så är jag värsta sleeeeeeten idag xD.. jag har bara mascara ett par skabbiga mjukisbyxor och en fin t-shirt xD.. hahaha ser förjävligt ut xD. Så dagens outfit får ni se efter vi haft idrott ;) .

Jag börjar klockan 11 och då ska jag ha idrott och det suger :(.. Men jag ska vara med för en gångsskull ! :) Trodde att vi skulle ha livräddning, men vi hade tur som slapp det (y). Idag ska jag träffa Sarah lite snabbt också :). Jag hoppas på en bra dag eftersom jag får träffa mina gullungar! :D Puss på er! <3

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0