Städa`

Nu har jag städat i snart två timmar, men jag har ju segat lite också ><. Men ändå ^^. Har hunnit fixa till mig också, ska bara hämta dammsugaren sedan är jag nog klar och då blir det att baka lite chockladbollar :p. Får se om jag failar på dom idag xD.  Jag är helt slut & solens strålar skiner in genom mitt fönster och värmer upp mitt rum otroligt mycket, nästan så man kan tro att det är sommar ><.

Haha lite oseriösa bilder, men det gillar vi ! xD


Tror pappa kommer hem idag och det vore ju toppen för jag har verkligen saknat ihjäl mig på honom. Så jag ska försöka träffa honom så snart som möjligt. :)

Hoppas ni får en bra lördag allihop! :) Puss på er! <3

Kommentera här ♥♥

Kommentera gullungar!!♥ (= :

Namn:
Klicka i här

E-postadress: (bara jag kommer se)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0